Известие

Collapse
No announcement yet.

Тресене на двигателя при палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тресене на двигателя при палене

    Здравейте колеги.Имам следния проблем.При палене на двигателя няма значение студена ли е или топла ,паленето става незабавно,но със мощно тресене на мотора.Нямам на идея другите алфи да ли палят по същия начин,но е доста неприятно.Иначе пали от първия оборот независимо от външната температура.Четох в други форуми ,но няма конкретни обосновки,повечето препоръчват да се прегледат дюзите.Като запали колата всичко си работи перфектно ,оборотите са стабилни,тампоните са здрави..ако имате нещо на идея споделете!!!

  • #2
    [QUOTE=val1867;1471752]Здравейте колеги.Имам следния проблем.При палене на двигателя няма значение студена ли е или топла ,паленето става незабавно,но със мощно тресене....
    И аз имам тоя зор и с интерес ще чакам да видя възможните варианти...
    Alfa Romeo 159SW, 2.4 JTD, 06, remap, no EGR, no DPF, no "peperudk`s", no eco friendly, a.k.a. THE BLACK MAMBA

    Comment


    • #3
      Някой беше писал, че след премахване на вихровови клапи на 159-ката "тресенето/клатенето" спада значително или въобще изчезва...

      Другаде четох, че било нормално за дизел...???

      Я уточнете какво означава "мощно тресене"?

      Пък и напишете с какво масло(марка и вид) са вашите двигатели и на какъв дизел?

      Че при мен цяла зима на обикновен дизел на Лукоил(без добавки) нямах никакъв проблем дори при -11 градуса след като няколко денонощия е била при минусови температури, ама като сипах 20-на литра на Круиз и нещо взе да ми дава моментен разход когато набирам 1-2-3 скорост градско от 23-24.5 литра, а преди това при -11 градуса под нулата с обикновения Лукоил дизел на студен двигател повече от 14.5 литра на сто консумация градско не ми е показала...а и с Лукоила палеше от 1/4 до 1/3 най-много 1/2 оборот, а след като сипах Круиза ми завъртя при +6.5 градуса 2-3 пъти/оборота преди да запали...Верно само веднъж се случи след 2 седмици покой ама...
      Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 20:39.
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

      Comment


      • #4
        Идете в сервиз , може да е от тампони на двигателя , доо заминал вече маховик. С две думи каквото и да е то ще се разбере в последствие

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от xxxxx13 Покажи съобщение
          Идете в сервиз , може да е от тампони на двигателя , доо заминал вече маховик. С две думи каквото и да е то ще се разбере в последствие
          Аз сменях маховик преди 30 хил. км. Симптомите бяха различни. Най-вероятно съм за тампони.
          Alfa Romeo 159SW, 2.4 JTD, 06, remap, no EGR, no DPF, no "peperudk`s", no eco friendly, a.k.a. THE BLACK MAMBA

          Comment


          • #6
            Здравейте, и аз го имам проблема с тресенето при старт - ето как изглежда https://www.youtube.com/watch?v=cIrR...ature=youtu.be
            При мен се случва когато колата е загряла! Датчика сочи 90 градуса! На студен старт не ми се е случвало. Насочиха ме към човек който разбира от тези двигатели - моята е 1.9 jtdm 150ph - демонстрирах го и веднага взе да ми обяснява : Някой ТДИ мотори и ЖТД при студен старт ЕКУто очаква обороти на двигателя например "100" -цифрата е измислена- а при горещ двигател очакват по-високи обороти за да започне подаването на горивото за да нямало изпушване и замърсяване. Стори му се че стартера ми върти малко тегаво и ми препоръча да си сервизирам стартера и акумулатора. Не ми записва никаква грешка компютъра, нито на таблото нито на диагностика с компютър! Тресенето е точно като на клипа по-горе и ви уверявам че е "зверско" само че на него му записва някаква грешка!
            Alfa 159 SW 1.9 JTDm

            Comment


            • #7
              Колега Val1867 при всяко едно палене ли тресе и има ли нещо общо с тресенето от клипа в горният ми пост?
              Alfa 159 SW 1.9 JTDm

              Comment


              • #8
                Пу-пу ... Моята за цяла зима нито веднъж не е правила така, макар че беше отвън и я палих и при -11 под нулата.

                Чудя се това което прави този пич дали не е погрешно- да я пали и гаси няколко пъти при под нула градуса?

                Чудя се дали изобщо подгряващите свещи са му наред и работят?


                На вторият клип с 2.4jtdm 159-ка който тръгва след първият също е зимата и е под нула градуса.Собственикът на автомобила обаче НЕ Е СПАЗИЛ една от основните препоръки на производителя за зимата за дизеловите 159-ки.Производителят изрично е написал- зимата резервоарът да е най-малко 1/2 пълен.Така се гарантира : 1. че няма да има конденз в резервоара;2 при ниски температури дори и да кристализира парафина и да се утаи леко, то ще има достатъчно чист не кристализирал дизел отгоре му .Вижда се че колонката му за резервоара свети и горивото му е на резерва.Избягвайте да карате на резерва, не се знае какви боклуци имате в резервоарите.


                И на двамата не е ясно дали им работят подгревните свещи.

                Аз на ваше място бих:1. сменил подгревните свещи с такива които 100% работят;2 почистил резервоара;3 сменил горивен филтър.Ако проблемът си остане - сервиз и ако трябва отваряне на двигател.

                От цялата работа и аз разбрах за кратко миналата седмица някой ме беше леко ожулил отпред вдясно по края на бронята колкото да ми смъкне боя колкото нокът на малкия пръст и при първо запалване ми се появи знакът P< .Хубавото е че след това вече го няма и парктроникът ми работи без проблем.Не се е появявала и грешката за неработещ парктроник(макар че си работеше въпреки грешката.
                Явно автомобилът разбира кога е бил удрян/зажулван и веднага отчита.
                Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 20:47.
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от n_niki Покажи съобщение
                  Колега Val1867 при всяко едно палене ли тресе и има ли нещо общо с тресенето от клипа в горният ми пост?
                  Колата ми е 1.9 120 к.с.8V.Не е това тресене от клипа.Моята пали веднага,но в последната част от паленето се получава нещо ,като удар,незнам как да го обясня.В момента нямам възможност да заснема клип,че ме няма в БГ.Обезателно ще ви покажа каква е ситуацията при мен.Свещите ги смених и четирите.Така си палеше и преди смяната им.

                  Comment


                  • #10
                    При проблем в свещите излиза грешка на дисплея, на мен ми се случва при напълно загрял двигател - тогава свещите не сработват- в което може би е проблема! Пак да кажа че не при всяко стартиране се случва . Прилича ми на проблем в управлението за запалването!
                    Alfa 159 SW 1.9 JTDm

                    Comment


                    • #11
                      Най-честия проблем е сгрешен зъб на ангренажа.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #12
                        Случваше се преди смяна на ангренаж както и след смяната на всички ремъци и ролки включително демпферна пистова!
                        Alfa 159 SW 1.9 JTDm

                        Comment


                        • #13
                          Това нищо не означава колега, много майстори си правят белези по стария ремък и зацепват новият и реално правят Копи пейст но заедно с проблемите от преди
                          Нее за сефте така че не се очудвай ако е така.
                          иначе за тресенето може и някоя дюза да е.... като я гасиш разтриса лисе пак
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #14
                            Не при гасене нямам притрисане или друго притеснително. Момента които е решаващ е точно преди запалването - стартера завърта след което в момента на запалването или влиза на режим "тресене" или приритва леко и го прескача този миг - не знам как да го опиша точно. Има един много тънък момент в края на работата на стртера точно преди запалването. Имам съмнения за лоша маса към двигателя - замервахме с един уред които мери силата на тока които минава през силовите кабели от акумулатора, през + минава товар от 4-5 ампера при старт а на минуса беше 14 ампера - висок товар. На други автомобили сравнихме 4-5 ампера и на + и - . Ще смъквам и стартер за профилактика!
                            Alfa 159 SW 1.9 JTDm

                            Comment


                            • #15
                              Това със замерването малко е..., 4-5 ампера ама то в тая електронна кола кой знае кога кой модул си пуска, колко време работи горивната помпа в резервоара и т.н. и т.н., въртейки на стартер колко ампера вдига, трябва да се мери с амперклещи за постоянен ток. Абе общо взето малко е субективно това замерване, защото факторите са много.
                              Ако те притеснява лоша маса, вземи едно парче дебел кабел около 25мм2 ( 25 квадрата както най-често му казват) и от минуса на акумулатора го допри на главата или някъде по блока. Ако проблема е в това веднага ще го усетиш.
                              Защо не я заведеш на майстор тази кола, може да е нещо елементарно, форумни сервизи има доста. Вярно че може и сам да стигнеш до проблема но ще отнеме време и ще е общо взето проба/грешка.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment

                              Working...
                              X